Terima Kasih Kerana Teman Tengok Wayang Filem 'Redha'

jais-sarday-filem-redha

Terima kasih kepada yang menjayakan tayangan 'Redha' khususnya teman-teman facebook saya.. semoga ia memberi pengertian yang mendalam terhadap 'autisme'.. bagi saya ia adalah anugerah Tuhan..

Kepada teman-teman facebook, ini pertemuan kita yang pertama.. tapi tak sempat bermesra.. namun saya suka sebab masing-masing membawa pasangan atau saudara-mara.. terima kasih kepada yang kirim dari jauh, sambal goreng untuk saya..

Saya bercadang nak buat perjumpaan santai.. sambil makan-makan dan bertukar fikiran. Ada apa-apa komen tentang cadangan ini?

jais-sarday-selfie
jais-sarday-orang-kluang
Terima Kasih Kerana Teman Tengok Wayang Filem 'Redha' Terima Kasih Kerana Teman Tengok Wayang Filem 'Redha' Reviewed by Jais Sarday on April 28, 2016 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.