Integrasi Team Muafakat Kluang

Team Muafakat Kluang - Jais Sarday

Program kedua pagi ni - jam 8.30 pagi, Integrasi Team Muafakat Kluang 2017 di Taman Sri Suria..
Semasa program ziarah, saya sampaikan sedikit sumbangan kepada beberapa orang penduduk sekitar taman.. dan kemudian saya menyertai acara sukaneka yang diadakan di padang...

Mula-mula diminta jadi pengadil pertandingan tarik tali.. kemudian nak test yang saya pandai memanah atau tidak.. emmmhh, tepat kena pada belon..

Diorang tak puas hati, minta saya masuk acara mencampak belon berisi air.. emmmmhh, Salam ramai-ramai yang masuk acara, saya menang..! kiranya saya ni serba boleh.. terima kasih kepada Kak Anie Conda yang sporting jadi partner saya..

Terima kasih kepada semua penduduk yang menjayakan..
Integrasi Team Muafakat Kluang Integrasi Team Muafakat Kluang Reviewed by Jais Sarday on November 04, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.