Jadilah Seperti Safee Sali

jais-sarday-safee-jdt-2

Semalam saya sempat singgah makan tengah hari di restoran milik pemain jersi nombor 10 Johor Darul Ta'zim (JDT). Pasti ada semua kenal siapa orangnya? Siapa lagi kalau tak Safee Sali.

Saya cukup kagum dengan beliau, seorang anak muda yang berwawasan dan bercita-cita tinggi serta lincah bila di padang.

Selain, menjadi pemain bola sepak antara yang terbaik dalam negara, beliau juga turut menjalankan perniagaanya sendiri dengan membuka Retoran Nasi Pasang Ale Ale, di Taman Dahlia, Johor Bahru.

Saya jamin! Lauk pauk yang terdapat di restoran beliau memang sedap-sedap semuanya. Bagi saya yang paling 'killed' nasi yang di masak di sini berasnya didatangkan khas dari Bukit Tinggi. Memang terbaik!

Jadi, saya rekemen anda semua datang menjamu selera di restoran Nasi Pasang Ale-Ale dan mencuba lauk pauk-pauk di sini. Harga makanan yang ditawarkan juga sangat berpatutan. Usah risau.

jais-sarday-safee-jdt-1
Jadilah Seperti Safee Sali Jadilah Seperti Safee Sali Reviewed by Jais Sarday on Oktober 05, 2016 Rating: 5

1 ulasan:

  1. Saya pun biasa makan kat sini, Datuk. Masakan Minang. Harga berpatutan, tak mahal sangat.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.